gemeente Steenbergen | Fris gezicht voor tunneltje Nieuw-Vossemeer

Artikel Fris gezicht voor tunneltje Nieuw-Vossemeer

Na de zomervakantie krijgt het fietstunneltje aan de Veerweg in Nieuw-Vossemeer een nieuwe look.

Samen met de mensen uit het dorp zorgt Studio Onrust, in opdracht van de gemeente, ervoor dat de binnenkant van de tunnel fris en mooi wordt.Vorig jaar liet Studio Onrust het ontwerp zien en nu gaan ze het maken. De hulp van de inwoners is hierbij heel belangrijk.

Helpt u mee?

Op de muur van de tunnel komt het woord 'Nieuw-Vossemeer' te staan. De letters worden gemaakt van foto's van de mensen uit het dorp. Hoe meer foto's, hoe leuker! We hopen daarom dat zoveel mogelijk inwoners een foto van zichzelf maken en opsturen. Vanaf half juli kunt u uw foto uploaden op de website van Studio Onrust. Klik op lees meer voor de link naar de website.

Fotomoment

Heeft u geen geschikte foto? Geen probleem! Op woensdag 24 juli wordt er een fotomoment georganiseerd in Nieuw-Vossemeer. Waar en wanneer dit precies is, wordt later verteld.
Houd de nieuwsberichten dus goed in de gaten, want we willen u zeker niet missen in de tunnel van Nieuw-Vossemeer!

Meer informatie lees tu op de website van Studio onrust.