gemeente Steenbergen | Herinrichting Wilhelminastraat en omgeving

Artikel Herinrichting Wilhelminastraat en omgeving

De gemeente gaat de Wilhelminastraat en de Groene Kruisstraat in Dinteloord herinrichten. De straatbakstenen in de rijbanen worden hergebruikt en verder worden alle materialen vernieuwd.

Het groen in de straat wordt opnieuw ingericht en vernieuwd. Verder worden er een aantal verkeerskundige wijzigingen doorgevoerd en worden de huisaansluitingen van het riool op gemeentegrond vervangen.

Informatiebijeenkomst werkzaamheden Wilhelminastraat en Groene Kruisstraat

Zaterdag 6 juli was er een informatiebijeenkomst over de werkzaamheden aan de Wilhelminastraat en Groene Kruisstraat in Dinteloord. Bewoners kregen uitleg over de planning en fasering van de werkzaamheden. Ze konden ook kennismaken met Jeroen Huijsmans, de aannemer van het project. Dit werd door iedereen als zeer positief ervaren.

Wat gaat de gemeente nog doen?

In het gebied wordt de openbare ruimte opnieuw ingericht en de huisaansluitingen van het riool worden vervangen. De werkzaamheden in de Wilhelminastraat (fase 1) beginnen in week 34.

Bewoners worden schriftelijk geïnformeerd over de voortgang van de werkzaamheden.